Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Ασφάλεια αυτοκίνητου τρίμηνη

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής είναι η πλέον διαδεδομένη ασφάλιση περιουσίας εξαιτίας της υποχρεωτικής χρήσης της. Αφορά την ασφάλιση των υλικών ζημιών και των σωματικών βλαβών προς τρίτους που αναφέρεται ως αστική ευθύνη, όπως και πλήθος άλλες καλύψεις που μπορούν να ενσωματωθούν στα συμβόλαια.

Τα τελευταία χρόνια οι ασφαλιστικές εταιρείες, σαν τις ασφαλειες αυτοκινητου της Generali έχουν προχωρήσει στη δημιουργία πακέτων ασφάλισης, ή αλλιώς βασικά πακέτα για τα αυτοκίνητα. Ένας μεγάλος αριθμός όμως από συμπληρωματικές καλύψεις μπορούν να επιλεχθούν από τους πελάτες, καλύψεις που μπορούν να φτάσουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με την μικτή ασφάλιση.

Το αυτοκίνητο και η μηχανή, αν είναι ασφαλισμένο από φωτιά, κλοπή, φυσικά φαινόμενα ή ίδιες ζημιές, θα πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το καλύτερο είναι να ελέγχετε την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου σας τουλάχιστον 1-2 φορές τον χρόνο. Εάν βλέπετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του αυτοκινήτου σας, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας για να κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις.

Καλό είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για όποια αλλαγή αφορά στο αυτοκίνητό σας ή τα άτομα που το οδηγούν. Εκείνος γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή πρόκειται να επηρρεάσει το συμβόλαιο σας και ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν στην συνέχεια για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

Μόνο σε περίπτωση που στο ασφαλιστήριο μας που υπάρχει η μικτή ασφάλιση, ασφαλιστική μας καλύπτει το όχημά μας, σε περιπτώσεις πρόσκρουσης και στην περίπτωση που δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρεία. Επίσης προσφέρεται από ορισμένες μόνο ασφαλιστικές η ολική καταστροφή οχήματος η οποία καλύπτει μόνο την περίπτωση ολικής καταστροφής και όχι επιμέρους ζημιές του.

Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, μαζί με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος έρχεται στον τόπο του ατυχήματος ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρείας. Αμέσως αρχίζει η καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και εάν το όχημα μας δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας μεταφέρει στο κοντινότερο συνεργείο. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα επιτόπου, χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθεί περαιτέρω εκ νέου. Η δε ασφαλιστική εταιρία ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των χρηματικών αποζημιώσεων.

Η φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί πάντα μέσω τηλεφωνικών κέντρων και προσφέρεται πλέον από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου