Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Ferrari 458 Spider… η κόκκινη κάμπριο θεά!


Στον ναό της ταχύτητας, στις πίστες της Formula 1, ξεχωρίζει αναμφισβήτητα η μία και μοναδική θεά Ferrari. Η νέα 458 Spider ήρθε για να ξεχωρίσει και στην καθημερινότητά μας.

Η ανοιχτή έκδοση της Ferrari 458 Italia παρουσιάστηκε στην διεθνή έκδοση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και μονοπώλησε το ενδιαφέρον, «κλέβοντας» εύκολα την παράσταση!

Ακόμη μια πρωτιά για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, αφού κατασκεύασε το πρώτο κεντρομήχανο όχημα με μεταλλική ανοιγόμενη οροφή.

Η νέα Ferrari 458 Spider αποδίδει 570 ίππους στις 9000 στροφές το λεπτό και μέγιστη ροπή 540 Nm στις 6000 στροφές το λεπτό, με τον ατόφιο ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 άμεσου ψεκασμού 4,5 λίτρων. Η ισχύς μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές: 0-100 km/h σε λιγότερα από 3,4 δευτερόλεπτα. Τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από 320 km/h. Η κατανάλωσή της κατά μέσο όρο είναι 11,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι ρύποι CO2 275 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Για την άψογη οδηγική εμπειρία της Ferrari 458 Spider, ευθύνεται η ελαφρώς διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης, όπως και η απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του διάφορα εργαλεία που τον βοηθούν στον έλεγχο του κόκκινου θηρίου όπως, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης E-Diff, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac, ABS υψηλής απόδοσης, διαφορετική απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, επανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κ.ά. Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να προσθέσει ο εκπληκτικός ήχος του κινητήρα που χαϊδεύει γλυκά τα αυτιά των επιβατών αλλά και των τυχαία παρευρισκόμενων θεατών.

Η οροφή της 458 Spider αποτελείται ολοκληρωτικά από αλουμίνιο. Οι Ιταλοί υποστηρίζουν ότι η πατενταρισμένη αυτή οροφή έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις πάνινες. Είναι ελαφρύτερη κατά 25 ολόκληρα κιλά, ανοίγει και κλείνει σε μόλις 14 δευτερόλεπτα ενώ δεν επηρεάζει καθόλου την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Παράλληλα, ο χώρος που αποθηκεύεται η οροφή όταν διπλώνει βρίσκεται μπροστά από τον κινητήρα, εξοικονομώντας έτσι χώρο για τις αποσκευές.

Οι άνθρωποι της Ferrari υποστηρίζουν ότι, χάρη στον ηλεκτρικό ανεμοθραύστη που διαθέτει η καμπίνα του νέου μοντέλου, οι επιβάτες μπορούν να έχουν μια κανονική συζήτηση ακόμη και με ταχύτητα πάνω από 200 km/h.

Επειδή, λοιπόν, το να την αποκτήσουμε αποτελεί σίγουρα όνειρο απατηλό, σας αφήνω απλά να καθίσετε μπροστά στον υπολογιστή σας και να την θαυμάσετε στο παρακάτω βίντεο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου