Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Nissan GT-R… η «Ferrari του λαού»!


Το Nissan GT-R είναι σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα, έχοντας επιδόσεις σχεδόν ίδιες με τα ακριβά supercars. Παράλληλα, όσον αφορά την τιμή του δεν αποτελεί άπιαστο όνειρο, αφού κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα.

Είχα την τύχη να συναντήσω ένα, στην παραλιακή αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να βγάλω φωτογραφία γιατί ήμουν στο αντίθετο ρεύμα. Έτσι, μου δόθηκε η αφορμή να του «αποδώσω φόρο τιμής», κάνοντας μια σύντομη αναφορά στο blog μου.


Το GT-R της γνωστής ιαπωνικής εταιρείας έχει εξελιχθεί με το πέρασμα του χρόνου ακόμη και στον σχεδιασμό του, προκειμένου να επιτευχθούν οι καλύτερες δυνατές επιδόσεις. Εκτός από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, στην κατασκευή του «μαχητή των δρόμων» έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα, αλουμίνιο και ατσάλι για τα διάφορα τμήματα του αυτοκινήτου, τα οποία έχουν συναρμολογηθεί με μια διαδικασία που εξασφαλίζει ιδιαίτερη ακρίβεια.

Το εσωτερικό του μοντέλου προϊδεάζει τον οδηγό για τις δυνατότητες που διαθέτει το Nissan αλλά και τις συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει. Ξεχωρίζει η οθόνη με τις πολλαπλές ενδείξεις αλλά και τα άμεσα και γρήγορα αντιληπτά γραφικά. Η σχεδίαση του εσωτερικού του έχει ως κύριο στόχο την χρηστικότητα, την ευκολία και την άνεση, πετυχαίνοντας έτσι την χρήση του GT-R, τόσο ως καθημερινό όχημα, όσο και ως αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Το Nissan GT-R έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά του. Διαθέτει κάτω από το καπό του έναν V6 twin turbo κινητήρα 3,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 480 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 588 Nm στις 5.200 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 310 χλμ/ώρα. Η επίσης βασική λειτουργία του φρεναρίσματος, για ένα τέτοιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων, εξασφαλίζεται από ένα σύστημα δισκόφρενων της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες στους εμπρός τροχούς και τετραπίστονες στους πίσω.

Η τιμή του κινείται μεταξύ των 80.000 και 90.000 ευρώ, κόστος ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με βάση αυτά του προσφέρει. Δεν διαθέτει φυσικά το κύρος μιας Ferrari ή μιας Buggati Veyron αλλά έχει τα κότσια να σταθεί άνετα δίπλα τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου