Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Κυριακάτικη βόλτα παρέα με … έναν γρήγορο!


Κυριακή απογευματάκι στο σπίτι, με το ρεύμα κομμένο και χωρίς να υπάρχει κάτι ενδιαφέρον να με κάνει να μείνω μέσα, πήρα τηλέφωνο τον κολλητό μου και αποφασίσαμε να πάμε βόλτα με το αυτοκίνητο.

Εκείνος επέμενε να περάσει να με πάρει από το σπίτι με το δικό του αυτοκίνητο ένα mini cooper cabrio, όμως επειδή βαριέμαι ελεεινά να είμαι συνοδηγός ειδικά όταν πρόκειται για βόλτα, τον έπεισα και ξεκινήσαμε με το δικό μου, ένα Seat Leon Cupra με προορισμό την Πάτρα.

Ποιός θα το φανταζόταν ότι η βόλτα αυτή θα είχε τόσο ενδιαφέρον!

Και ενώ όλα κυλούσαν ομαλά στο δρόμο, βλέπω από τους καθρέπτες του αυτοκινήτου μου να πλησιάζει από μακριά, προσπερνώντας όλα τα αυτοκίνητα με απίστευτη μαεστρία και ταχύτητα,  ένας μαύρος σίφουνας.

Ήταν ένα κατάμαυρο Audi R8 με έναν σχετικά ηλικιωμένο, αλλά παρόλα αυτά γρήγορο οδηγό.

Όπως ήταν φυσιολογικό ο τύπος μας προσπέρασε, αφήνοντάς μας αρκετά πίσω δίνοντάς μας όμως την ευχαρίστηση να θαυμάσουμε την ομορφιά και το μεγαλείο του Audi R8 , για λίγα δευτερόλεπτα.

Τα λίγα αυτά δευτερόλεπτα , χωρίς να χάσω ευκαιρία και εντελώς αυθόρμητα , κατέβασα ταχύτητα και άρχισα να ακολουθώ το εν λόγω αυτοκίνητο.

Ωστόσο ο δρόμος προς Πάτρα δεν ενδείκνυται για παιχνίδια στην άσφαλτο , όμως θέλοντας να γεμίσω με ενδιαφέρον τη μέρα μου, όταν μου δινόταν η ευκαιρία κολλούσα κυριολεκτικά από πίσω του.

Σε κάθε προσπέραση η αδρεναλίνη αλλά και οι ταχύτητες χτυπούσαν κόκκινο.

Εννοείται βέβαια ότι δεν είχα καμία ελπίδα να συγκριθώ μαζί του, από τη στιγμή που τα άλογά μας δεν είναι τα ίδια (έχω αυτογνωσία) , αλλά ένιωσα ότι γούσταρε και αυτός το παιχνιδάκι μας , αφού τα βλέμματά μας συναντιόντουσαν στους καθρέπτες.

Μετά από αρκετή ώρα που ήμασταν στην «τσίτα» ο τύπος χαλάρωσε, έκανε λίγο δεξιά , και εγώ αρπάζοντας την ευκαιρία έσκασα τουρμπάτος δίπλα του.

Εκείνος μου χαμογέλασε και "χαϊδεύοντας" ελάχιστα το γκάζι (δεν χρειαζόταν και πολύ!) απλά έγινε καπνός.

Ο κολλητός μου τα είχε δει όλα και πιστέψτε με πως δεν μετάνιωσα καθόλου που δεν επιλέξαμε για την βόλτα μας το mini cooper του.

Η βόλτα μου τελικά άξιζε και έχω να θυμάμαι έναν ακόμη μεγάλο όχι μόνο σε ηλικία οδηγό, αλλά και ένα πραγματικά γρήγορο και όμορφο αυτοκίνητο, που ακούει στο όνομα Audi R8.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου