Το RX-8 αντιπροσωπεύει επάξια το γνωστό σε όλους σύνθημα «Zoom-Zoom» της αυτοκινητοβιομηχανίας Mazda. Από παιδιά αναζητούσαμε κυρίως στα παιχνίδια μας την λαχτάρα της κίνησης, της ταχύτητας και της ελευθερίας. Το Mazda RX-8 μας προκαλεί να ξανανιώσουμε την χαρά και τον ενθουσιασμό της κίνησης, κάνοντας μας να νιώσουμε ξανά παιδιά.
Είναι ένα από τα ελάχιστα sport coupe τετράθυρα και τετραθέσια μοντέλα, ίσως και το μοναδικό στην κατηγορία του. Χαρακτηριστικό της δυναμικής του είναι ο περιστροφικός του κινητήρας.
Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Η εξωτερική σχεδίαση του Mazda RX-8 χαρακτηρίζεται από δυναμικές και μυώδεις γραμμές. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι τα sport coupe μοντέλα διαθέτουν δύο πόρτες και περιορισμένους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η Mazda κατάφερε να σχεδιάσει τέσσερις πόρτες, με αντίθετο άνοιγμα, τέσσερις θέσεις και αρκετό χώρο για τις αποσκευές, διατηρώντας παράλληλα τις τυπικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Οι εντυπωσιακές ζάντες, 18 και 19 ιντσών, η τονισμένη μάσκα εμπρός, οι μεγάλοι προφυλακτήρες, η πίσω αεροτομή και οι χαρακτηριστικοί θόλοι των τροχών ολοκληρώνουν την αγωνιστική εμφάνιση του RX-8.
Το εσωτερικό του Mazda RX-8 διαθέτει το στυλ ενός αυθεντικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, με την λειτουργική και άνετη θέση οδήγησης, τις επενδύσεις δέρματος και αλουμινίου, τα bucket καθίσματα, τα εντυπωσιακά όργανα ελέγχου και τον εντυπωσιακά σχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η ποιότητα των υλικών όλων των ιαπωνικών αυτοκινήτων δεν είναι τόσο καλή όσο αυτή των γερμανικών.
Τελευταίος και καλύτερος, έρχεται να συμπληρώσει το σπορ «πακέτο» του RX-8 ο ζωηρός περιστροφικός κινητήρας RENESIS, ο οποίος συνεργάζεται αρμονικά με την προηγμένη ανάρτηση και το καλοζυγισμένο αμάξωμα, προσφέροντας εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Οι δύο ρότορες των 654 κ. εκ. αποδίδουν 231 άλογα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Τα 0-100 πραγματοποιούνται σε 6,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 235 χιλιόμετρα. Η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με το περιορισμένης ολίσθησης μπλοκέ διαφορικό δίνουν την άνεση για εύκολες πλαγιολισθήσεις που σε κάνουν να αισθάνεσαι ο καλύτερος οδηγός του κόσμου.
Δεν θα παραλείψω όμως να αναφέρω και τα ελάχιστα αρνητικά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου όπως, η υψηλή κατανάλωση καυσίμου καθώς και το γεγονός ότι είναι λίγο κουραστικό στα μεγάλα ταξίδια. Βέβαια, τα πάντα είναι θέμα επιλογής!
Δείτε στο παρακάτω βίντεο μια παρουσίαση του… Zoom-Zoom Mazda RX-8:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου